wonders of you

tänk om man kunde känna sig tillräcklig. lycklig, igen. allt jag gör blir fel, allt jag säger blir också fel. sättet jag beter mig på verkar vara helfel. allt med mig är fel känns det som, om du bara kunde få mig att känna mig på ett annat sätt igen, att jag räcker till för dig, att du inte tar mig för givet, att du överöser mig med kärlek precis som du gjorde förr. var det ett misstag att flytta ihop? jag har många gånger legat sömnlös och undrat hur vårt förhållande hade sett ut ifall vi fortfarande bodde separat. hade jag fortfarande känt mig efterlängtad, saknad, älskad, uppskattad? nu känns det bara som att jag är i vägen.. vet inte vad det är jag gör fel, jag har inte ändrats något sen vi började träffas men ändå så känns det som att du börjat tröttna. förmodligen så nojjar jag mig bara, och kommer se tillbaka på den här texten med avsky och ånger, men det är såhär jag känner nu. våra dagar tillsammans liknar jims värld och deras relation. varje dag samma sak, någon av oss blir arg, någon vet inte om den skall skratta eller gråta, sen blir det bra igen..oftast. bergochdalbana sammanfattar det.

jag känner fortfarande samma sak för dig och har inte tröttnat på dig en enda sekund av detta halvår, jag hoppas innerligt att det håller mellan oss längelänge framöver, lägenhet o allt.. jag vill inte att någonting skall komma i vägen och emellan oss två för att jag älskar dig för mycket för att se vårt förhållande ta slut. du är pusselbiten som jag saknat gud vet hur länge och du kompletterar mig på ett fantastiskt sätt. jag vill spendera varje dag med dig, jag vill se dig varje gång jag vaknar och innan jag somnar, jag vill se dig i mina drömmar och jag vill dela mitt liv och alla händelser med dig, jag vill finnas där för dig alltid, precis som jag vill att du alltid skall finnas där för mig. jag är totalt förlorad i dig och jag kan inte få nog av din närhet, det är den som fyller mig med all den kärlek jag känner och så fort du ens bara tittar på mig och ler så blir jag vips världens lyckligaste tjej, utan tvekan. känslan går inte att beskriva! den är överväldigande. och när du lägger en hand på mig, håller om mig, kramar mig, kysser mig.. smeker min midja när du går förbi..jisses, jag blir varm av bara tanken. jag vill inte att det skall ta slut..inte nu, inte sen. jag vet inte vad jag skulle ta mig till utan dig, hela året har för mig varit nedgångar med alla förluster etc, och hade inte du varit där för mig varenda gång och fångat upp mig så hade jag nog inte varit samma person längre. du gör mig bra. jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0