fuck this, i'm out

jag är så jävla ledsen, arg, förbannad, sårad, ALLT!! jag fattar inte hur du kan vara så jävla ignorant, trodde inte det var möjligt! vet inte var jag ska börja.. eller sluta, all vår skit har inget slut utan blommar upp var och varannan jävla dag! jag orkar verkligen inte! jag som gör allt för dig, allt för att vara helt perfekt för dig, hur tror du det känns när man bara får skit tillbaka? hade jag behandlat dig så som du behandlar mig så skulle du dumpat mig för längesen..

jag är sjukt sårad, ska du veta. det kommer krävas massor av dig för att få mig att glömma detta o förlåta. jag mår otroligt dåligt nu, lev med det. vad fan vill du att jag ska tro egentligen!! ÅÅÅÅHHHHH

PISS OCH SKIT!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0