10h sömn på 1v..

Det blir bara värre. Väcktes inatt av morsan, jag låg tydligen o skrek mig hes. undrar vad grannarna tänkte.. hur jag än försöker vakna ur mina mardrömmar så lyckas jag aldrig, o gör jag det vaknar jag alltid kallsvettig o gråtandes, helt matt i hela kroppen. o hur jag än försöker tänka på någorlunda bra saker innan jag somnar om igen i hopp om att inte hamna tillbaka i samma jävla drömmar så går det inte. jag befinner mig alltid exakt där jag vaknade. o det här igår var droppen som fick bägaren att välta.. morsan har börjat snacka om att jag borde träffa psykolog eller ta  sömnpiller, vill inte något utav dem.

jag vet inte vad jag ska ta mig till, du som stod mig så nära förr, våra sjukligt långa pratstunder under bron o alla vackra minnen. du var den främsta anledningen att jag åkte till finland över huvud taget under somrarna, o att du nu är borta får mig alldeles likgiltig. vad fan skulle du lämna oss för? vila frid älskade vän, du kommer alltid stå mig nära o jag glömmer dig aldrig. jag kommer o lägger rosor o ljus på din grav i vår.

v, om du bara visste vad jag kände för dig.. jag är sjukligt rädd över vad som kommer hända den 2a, jag ber om ett mirakel.. du får inte lämna mig, inte du också! din livsglädje behövs för att behålla min, din familj som jag kommit så nära-deras sorg kommer vara oumbärlig.. känns förjävligt, att något såhär vidrigt ska drabba dig, du som äntligen börjat leva ett cleant liv.. mardrömmarna jag har på nätterna handlar mest o oftast om dig, det här är så jävla svårt för oss, vi älskar dig!! jag ska skjuta fittläkaren som feldiagnostiserade dig om något går fel under operationen.. jag vill bara inte förlora dig, det är inte rätt! vore det möjligt skulle jag ge mitt liv framför ditt, du har all anledning att leva. fan, tårarna börjar tränga sig fram när jag skriver det här, sitter i skolan o har plötsligt förlorat min aptit.

f, att du ska bli utvisad gör mig inte heller särskilt lycklig. så lång tid som du nu fått sitta o ruttnat pga din polare.. o nu måste du dra i ytterligare flera år. jag som varit så jävla glad över att du skulle få komma ut i år, efter 3 jävla år skulle jag äntligen kunna hänga med dig när jag än ville.. o nu 10 år till.. vittu

j, även fast jag känt dig en sjukt kort tid så har du ändå kommit mig otroligt nära.. jag vill inte att du ska flytta:( vill inte!!

det värsta är att när jag läser igenom denna text jag nu skrivit så vill jag bara radera skiten. allt handlar om mig, inte om er som det egentligen är om.. hur ni kände, känner, fan.. jag är helt tom på insidan. få saker får mig att skratta numer, efter i tisdags så förändrades mitt liv till det sämre, o jag kommer sakna er alla något extremt.. jag älskar er, nu o alltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0