must have!

humör: happytime

fick precis ett essemess utav emir, måns zelmerlöw dubbelgångaren själv vilket fick mig att tänka på älskade måns för första gången på länge! precis lagom till studiebidraget, dags för mig att införskaffa mig hans nya album, MZW! blev också sjukt nostalgisk och började tänka tillbaka till alla gånger då jag fått träffa honom, och slängkyssen från bussen i tekniska högskolan, ÅH!



klickade genast in mig på hans hemsida, www.mzw.se , och kollade upp turnédatum, 14e augusti ska jag till grönan och befinna mig längst fram, precis som vanligt och dyrka denna underbara sångare. kalla mig fjortis, kalla mig vad fan ni vill men måns har alltid varit min gud! ja, han är grymt snygg, men det jag älskar mest med honom är att han alltid är lika trevlig mot sina fans och jag ser upp till hans framgång, finns absolut ingenting som han någonsin gjort fel i mina ögon!



OH DAMN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0