rest in peace

oh, en sak till. innan jag träffade folket i söndags var jag och nicole i stan, gled förbi plattan där det var nå sorts minnesstund. och för vad? jo, 3 döda och 9 svårt skadade i tel aviv på ett HBT center för unga. en maskerad man hade kommit in och börjat skjuta som ett cp där inne, f(ortfarande på fri fot.. )
när jag fick veta vad som hänt så måste jag erkänna att jag började storböla, vem fan tror han att han är? jag vart så otroligt jävla äcklad och jag kände ett så sjukt stort hat inom mig så det finns inte. bara för att man inte går efter normen och är straight, ÅH jag blir så jävla upprörd! hur fan kan man? det är pinsamt hur människor kan vara så trångsynta.


hate will never win. we'll keep on fighting for our rights!
my thoughts go out to you..
my deepest condolences :(



R.I.P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0