fajnlääänd

tänkte slänga upp lite bilder från finland vilket jag tänkt göra ett bra tag nu men inte haft tid att göra fram tills nu :) så here they come; (ej i ordning, eller från varje dag då jag var där i 3 veckor)



   
   
     
   
    
    
    


bild 1: det första jag gjorde var att köpa ett kontantkort, endast 5 euro (y)
bild 2: dubbel regnbåge, fiiint.
bild 3: skummaste placeringen på en mugg?
konstigt med en sköldis bakom en när man ska kinka hos valtteri..
bild 4: tänkte på tito och tom när jag hittade dem här, mina lucky-charms <3
bild 5: the place to be.
bild 6: speechless.. ah, finland..
bild 7: jag steker borta vid bron.
bild 8: hade jättevackert väder varje dag =) 20+, klarblå himmel samt stekande sol.
bild 9: jag lapar sol borta vid bron.
bild 10: jag myser med min man garfield. sovsälle slår allt.
bild 11: vi plockade några liter blåbär.. yummie.
bild 12: sen gjorde vi blåbärspaj - mitt recept!
bild 13: min man tar för sig så fort jag inte är i närheten..
bild 14: återigen =)
bild 15: min älskade diiva lite pömsig?
bild 16: WOHOO!! metal!
bild 17: I'm off till ön mitt emot!
bild 18: finns inget vackrare..
bild 19: ett måste på sommaren! for old times sake.
bild 20: morbror myser framför brasan.
bild 21: egobild #1
bild 22: fick prova på blont löshår på jazzkatu, ska haffa sådana när jag får stålar över.
wihoo, im going kissie/dessie/paow!
bild 23: har vovvisen badat?
bild 24: egobild #2
bild 25: plaska tass!
bild 26: egobild 3# FJORTISVARNING!
bild 27: min man kramar kudden istället för mig =( 
bild 28: bye bye älskade finland, miss you allready.. ses snart igen!

hihi, fint va? finns mer bilder på fejjan. cheerios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0